door Klaasjan Leenheer | dec 14, 2022 | Op het werk
Agressieve klanten op het werk vormen een steeds groter probleem. In de praktijk merken we dat omdat we steeds meer aanvragen vanuit bedrijven krijgen die een noodknop nodig hebben. Bij doorvragen naar het waarom blijkt dat ze steeds vaker met agressieve klanten te...
door admin | nov 14, 2022 | Thuis
Goedemiddag, u spreekt met Esther van Buurtzorg, Ik heb een vraag: Wij hebben 3 cliënten waarvoor jullie Noodknop erg handig zou zijn, maar zij hebben niemand die ze kunnen alarmeren. Kunnen wij als thuiszorg hun alarmmelding ontvangen? Dan zou namelijk de perfecte...
door cees leenheer | okt 27, 2022 | Op het werk
Alle winkels in het winkelcentrum Snel & Polanen in Woerden zijn voorzien van alarmknoppen. Zodra een medewerker op een knop drukt, worden binnen enkele seconden de omliggende winkels gebeld en horen zij waar de melding vandaan komt. Ondertussen is de Noodknop een...
door cees leenheer | sep 19, 2022 | Thuis
Eén van onze eerste klanten is een oudere dame die bij ons in de buurt woont. Dagelijks loopt zij bij ons langs, als ze haar hondje uitlaat. Ik maak regelmatig een praatje met haar. Als ze langs komt zeggen we altijd tegen elkaar: “Kijk, daar gaat wijfie”....
door cees leenheer | aug 9, 2022 | Thuis
Afgelopen week werden we gebeld door een man met de vraag.”Ik zoek een alarmknop voor mijn buurvrouw.” Die buurvrouw wordt al wat ouder en is al een paar keer gevallen. De man die belde was er niet gerust op en wilde voorkomen dat ze bij een eventuele val...
door Klaasjan Leenheer | jul 31, 2022 | Op het werk
Parkmobile (van de parkeer-app) heeft een kantoorpand met meerdere verdiepingen. In geval van nood, bijvoorbeeld een hartstilstand, is snelle hulp belangrijk. Op iedere verdieping zit bij de lift nu een Noodknop. Zowel eigen personeel als bezoeker kunnen hier op...
door Klaasjan Leenheer | jun 25, 2022 | Thuis
Van de week belde een oudere man uit Dordrecht ons met het volgende verhaal. Hij had een folder van de Noodknop in de bus gekregen en wilde meer weten. Hij vertelde dat hij een poosje terug zijn alarmering bij zijn zorgorganisatie had opgezegd. De € 19,50 die hij per...
door Klaasjan Leenheer | mei 19, 2022 | Thuis
Ik heb ALS. Dagelijks hebben wij mensen met persoonlijke verhalen aan de lijn. Een vrouw uit Amsterdam belde met vragen over de Noodknop. Ze bleek ALS te hebben. Door het progessieve karakter van de ziekte nam het risico dat ze zou vallen en niet meer zelf overeind...
door admin | apr 15, 2022 | Op het werk
U kunt de Noodknop natuurlijk bij een cliënt thuis plaatsen. Maar De Noodknop is ook beschikbaar als in-house systeem. Een geweldige en voordelige oplossing voor bijvoorbeeld zorgcomplexen, verzorgingstehuizen, opvangcentra en crisisopvang. Het principe is heel...
door cees leenheer | mrt 19, 2022 | Thuis
In steeds meer woonwijken en wooncomplexen hangt een AED (dat is zo’n apparaat waarmee je bij een hartstilstand iemand zijn leven kan redden). Soms is die door een plaatselijk ondernemer gesponsord en heel soms is er een vermogende buurtbewoner die de kosten...
Recente reacties