De Noodknop in jouw winkel:

Een agresieve klant, ongeval, brand of iemand krijgt een hartstilstand in jouw winkel. Dan heb je direct hulp nodig. Wat zou het dan mooi zijn als je maar een knop hoeft in te drukken om de hulp van collega’s uit omringende winkels in te roepen. De noodknop maakt dit mogelijk. praktisch, effectief en goedkoop.  

De werking:

  • Je krijgt een alarmkastje en 3 (uitbreidbaar tot 8) draadloze drukknoppen.
  • De knoppen hang of leg je op handioge plaatsen in je winkel neer. je kan er ook  één in je zak steken zodat je hem altijd bij de hand hebt. .
  • Druk je op een knop dan worden direct een aantal collega winkeliers gealarmeerd.
  • Ervaring leert dat er binnen een minuut hulp bij je is. Wie wil dat nou niet!

keuze en kosten
  • Je kan kiezen uit 2 typen alarmkastjes. Basis en ExtraType basis kan je aansluiten je op vaste telefoonlijn. Type extra heeft een sim-kaart en heb je dus geen vaste lijn voor nodig. 
  • Voor de levering van het kastje, inclusief 3 knoppen, betaal je éénmalig € 123,50.
  • Voor de aansluiting op de noodknopcentrale betaal je maandelijks € 3,25 (type basis) of € 5,33 (type extra).   
  • De set wordt geheel gebruiksklaar naar je opgestuurt. Het enige wat je moet doen is de stekker in het stopcontact steken. 
  • De genoemde prijzen zijn exclusief 21% btw.
Een beetje techniek en achtergrond informatie
Een beetje techniek

Als je een noodknop indrukt wordt via je vaste telefoon aansluiting (type basis) of de simkaart in het kastje (type extra) de 100% geautomatideerde Noodknopcentrale gebeld. Deze herkent jouw alarmkastje en zorgt dat er direct tot 10 winkeliers – allen gelijktijdig – gealarmeerd worden. Zij ontvangen ontvangen een telefoontje en met de tekst ” Er is direct hulp nodig bij .. jouw naam en adres…” Dit hele proces van knop indrukken tot berichten verzenden duurt enkele seconden.

Niet een voor een maar allen tegelijk.

Als je de knop indrukt doe je dat omdat je direct hulp nodig hebt. Daarom alarmeerd de Noodknopcentrale via meerdere lijnen meerdere mensen tegelijk. Dit verhoogd voor jou de kans dat er snel hulp is. Al die extra telefoontjes kosten jou overigens niets. De kosten daarvan zitten in je maandelijkse deelname kosten opgenomen.

Voor de mensen die te hulp schieten is het ook prettig als er meerdere mensen hulp bieden. Zij staan er dan niet alleen voor. Neem als voorbeeld een hartstilstand. Twee kunnen dan gaan renimerenm terwijl een ander de ambulace opvangt en direct naar de juiste plek loodst.

Whats-app, sms, of telefoon?

Er is bewust voor gekozen de alarmberichten via een overgaande telefoon te verzenden. Dit omdat een overgaande telefoon meer attentie waarde heeft dan een sms of whats-app bericht dat vaak pas later wordt gelezen. In veel winkels is het het personeel niet toegestaan de smartphone bij zich te hebben. Als de telefoon van de zaak overgaat mogen ze die echter wel oppakken.

Wie worden er gealarmeerd

Na je aanmelding krijg je toegang tot een persoonlijke pagina.  Hier kan je de telefoonnummers opgeven van winkels/personen die gealarmeerd moeten  worden. Vraag hen wel eerst oven om toestemming. Is er een beveiliger aanwezig dan zet je die natuurlijk ook in de lijst.

Wij hebben camera bewaking.

Top. Met camera bewaking wordt de pakkans van criminelen verhoogd. Er gaat daarom een preventieve werking van uit. Bij een hartsilstand, iemand die onwel wordt, ongeluk, brand, een klant die uit zijn dak gaat heb je echter direct hulp nodig. Die hulp roep je op door indrukken van een noodknop.

Contactgevens:
DeNoodknop.nl is een product
van Buren-Alert b.v.

Adres: Vissersdijk Beneden 70,
3319 GW Dordrecht

Telefoon: 085 27 31 790
Mail: info@burenalert.nl

Onze producten:
MisNixx
Buurtalarm

DeNoodknop

DeNoodknop is er voor:
winkels
werk
thuiszorg
woning

Contactformulier DeNoodknop.nl